14 лютого 2014 р.

Як навчити дитину творчості?

  «Креативність - це значить копати глибше, дивитися краще, пірнати в глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, будувати замок на піску, вітати майбутнє », - говорив американский психолог  Поль Торренс.
   Небагато знайдеться вчителів, яким знайоме поняття «ТРВЗ - педагогіка», не кажучи вже про людей, далеких від освіти. І це при тому, що вперше про ТРВЗ заговорили в середині ХХ століття. Сьогодні  ТРВЗ включають не тільки в шкільний компонент навчальних планів багатьох ліцеїв і гімназій, але і використовується як метод навчання на окремих предметах в загальноосвітніх школах. Така популярність ТРВЗ - педагогіки обумовлена необхідністю становлення нового типу особистості, який би відповідав вимогам сучасної інформаційної ери.
   У нашому місті вперше почала використовувати цю педагогіку Мороз Світлана Анатоліївна, учитель  початкових класів  НВК «Ліцей – СЗОШ № 10». Вона  вже має певний досвід з впровадження цієї педагогіки та позитивні результати, ділиться своїми доробками з колегами свого навчального закладу.   
    Перші успішні кроки з впровадження педагогіки ТРВЗ вже зробила Галка Юлія Сергіївна, учитель початкових класів НВК – Ліцею № 10, член міської Школи ППД «Ефективний учитель»,  переможець міського та лауреат обласного Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014». Саме майстер-клас з використання ТРВЗ вона провела перед журі обласного етапу конкурсу та отримала в цьому змаганні найбільшу кількість балів серед учасниць. 
     Юлія Сергіївна переконана,що   що важливо подолати стереотип відносин в класі між педагогом і учнем;  бути терплячим і толерантним по відношенню до дітей. Саме цьому сприяє  використання  на уроках педагогіки ТРВЗ.

Немає коментарів:

Дописати коментар