«Креативність
- це значить копати глибше, дивитися
краще, пірнати в глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, будувати замок на піску, вітати майбутнє », - говорив американский психолог Поль Торренс.
Небагато знайдеться
вчителів, яким знайоме поняття «ТРВЗ - педагогіка», не кажучи вже про людей,
далеких від освіти. І це при тому, що вперше про ТРВЗ заговорили в середині ХХ століття. Сьогодні ТРВЗ включають не тільки в шкільний компонент
навчальних планів багатьох ліцеїв і гімназій, але і використовується як метод
навчання на окремих предметах в загальноосвітніх школах. Така популярність ТРВЗ - педагогіки обумовлена необхідністю
становлення нового типу особистості, який би відповідав вимогам сучасної інформаційної
ери.
У нашому місті
вперше почала використовувати цю педагогіку Мороз Світлана Анатоліївна,
учитель початкових класів НВК «Ліцей – СЗОШ № 10». Вона вже має певний досвід з впровадження цієї
педагогіки та позитивні результати, ділиться своїми доробками з колегами свого
навчального закладу.
Перші успішні
кроки з впровадження педагогіки ТРВЗ вже зробила Галка Юлія Сергіївна, учитель
початкових класів НВК – Ліцею № 10, член міської Школи ППД «Ефективний учитель»,
переможець міського та лауреат обласного
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014». Саме майстер-клас з використання
ТРВЗ вона провела перед журі обласного етапу конкурсу та отримала в цьому
змаганні найбільшу кількість балів серед учасниць.
Юлія Сергіївна
переконана,що що важливо подолати стереотип
відносин в класі між педагогом і учнем; бути терплячим і толерантним по відношенню до
дітей. Саме цьому сприяє використання на уроках педагогіки ТРВЗ.
Немає коментарів:
Дописати коментар