15 квітня 2014 р. відбулася презентація роботи методичної комісії учителів початкових класів Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 з поглибленим вивченням математики у 8-11 класах. На засідання комісії були запрошені методист міського методичного кабінету Кострикіна В.В., заступники директорів з навчально-виховної роботи початкових класів шкіл міста, керівники шкільних та міських методичних об’єднань, представники дитячого навчального закладу № 2 «Кульбабка».
Тема засідання методичної комісії – «Особистісно орієнтоване навчання як один із шляхів впровадження нового Державного стандарту». В ході роботи було розглянуто такі питання:
· Презентація методичної комісії (керівник методичної комісії Розум С.А.)
· Історико-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання (Розум С.А., учитель початкових класів)
· Урок в системі особистісно-орієнтованого навчання (Вітько І.М., учитель початкових класів)
· Супровід дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі в умовах інклюзивного навчання (Машко А.С., практичний психолог, консультант учителя)
Проведено майстер-клас «Особистісно-орієнтовані методи та прийоми на уроках читання, природознавства», зокрема інтерактивна вправа «Уявіть та опишіть» (Гармаш Ж.В., учитель початкових класів), інтерактивна вправа «Коло ідей» (Парфьонова Н.М., учитель початкових класів).
Протягом своєї роботи запрошені оцінювали отримані знання, свою діяльність, оформлюючи «дерева знань».
Наприкінці роботи учасники отримали пам’ятки «Технологія особистісно орієнтованого навчання в початковій школі».


Тема засідання методичної комісії – «Особистісно орієнтоване навчання як один із шляхів впровадження нового Державного стандарту». В ході роботи було розглянуто такі питання:
· Презентація методичної комісії (керівник методичної комісії Розум С.А.)
· Історико-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання (Розум С.А., учитель початкових класів)
· Урок в системі особистісно-орієнтованого навчання (Вітько І.М., учитель початкових класів)
· Супровід дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі в умовах інклюзивного навчання (Машко А.С., практичний психолог, консультант учителя)
Проведено майстер-клас «Особистісно-орієнтовані методи та прийоми на уроках читання, природознавства», зокрема інтерактивна вправа «Уявіть та опишіть» (Гармаш Ж.В., учитель початкових класів), інтерактивна вправа «Коло ідей» (Парфьонова Н.М., учитель початкових класів).
Протягом своєї роботи запрошені оцінювали отримані знання, свою діяльність, оформлюючи «дерева знань».
Наприкінці роботи учасники отримали пам’ятки «Технологія особистісно орієнтованого навчання в початковій школі».
Немає коментарів:
Дописати коментар